crealinda
woensdag 12 oktober 2011
xmas with a bear
Een lief, en simpel kaartje, waar de boodschap heel goed mee uitkomt!
1 opmerking:
Judith
16 oktober 2011 om 02:01
FF altijd goed, leuk zo'n borderpons randje tussen twee verschillende design papier
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
FF altijd goed, leuk zo'n borderpons randje tussen twee verschillende design papier
BeantwoordenVerwijderen