Ik heb het geprobeert, maar via Picassa krijg ik het niet voor elkaar, daarom maar alle foto's in een bericht geplakt.
gr,
Linda
maandag 16 mei 2011
woensdag 4 mei 2011
WIE HEEFT ER INTERESSE?!?!
Ik heb een halve kaart van hobby compleet De duif liggen, wie kan ik hier gelukkig meemaken?
dinsdag 3 mei 2011
Nog even wachten
De boot uit Engeland heeft geen energie genoeg.......Helaas zijn de nieuwe Do Crafts artikelen daarom een weekje verlaat! Heb ondertussen wel alweer 2 kaarten voor het designteam klaar liggen.
Abonneren op:
Posts (Atom)




















