woensdag 4 mei 2011

WIE HEEFT ER INTERESSE?!?!

Ik heb een halve kaart van hobby compleet De duif liggen, wie kan ik hier gelukkig meemaken?

dinsdag 3 mei 2011

Nog even wachten

De boot uit Engeland heeft geen energie genoeg.......Helaas zijn de nieuwe Do Crafts artikelen daarom een weekje verlaat! Heb ondertussen wel alweer 2 kaarten voor het designteam klaar liggen.