dinsdag 28 juni 2011
Papermania maniak
Vandaag 2 onwijs leuke kaarten gemaakt met enkel Do craft's producten. Ik kan niet wachten op de kerstseries! Enne, ook van de nieuwe Marianne kerststempels zijn er al enkele ingekleurd.
zondag 5 juni 2011
George Michael kaarten AHOY!
Mijn zus en ik hebben dubbele kaarten geboekt, daarom doen we 3 kaarten in de verkoop! Als je interesse hebt, laat dan een berichtje achter. Over de aankoopprijs valt nog te onderhandelen!
gr
http://link.marktplaats.nl/454549019
gr
http://link.marktplaats.nl/454549019
Abonneren op:
Posts (Atom)