dinsdag 28 juni 2011

Papermania maniak

Vandaag 2 onwijs leuke kaarten gemaakt met enkel Do craft's producten. Ik kan niet wachten op de kerstseries! Enne, ook van de nieuwe Marianne kerststempels zijn er al enkele ingekleurd.

zondag 5 juni 2011

George Michael kaarten AHOY!

Mijn zus en ik hebben dubbele kaarten geboekt, daarom doen we 3 kaarten in de verkoop! Als je interesse hebt, laat dan een berichtje achter. Over de aankoopprijs valt nog te onderhandelen!
gr

http://link.marktplaats.nl/454549019