crealinda
dinsdag 28 juni 2011
Papermania maniak
Vandaag 2 onwijs leuke kaarten gemaakt met enkel Do craft's producten. Ik kan niet wachten op de kerstseries! Enne, ook van de nieuwe Marianne kerststempels zijn er al enkele ingekleurd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten