dinsdag 28 juni 2011

Papermania maniak

Vandaag 2 onwijs leuke kaarten gemaakt met enkel Do craft's producten. Ik kan niet wachten op de kerstseries! Enne, ook van de nieuwe Marianne kerststempels zijn er al enkele ingekleurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten