Wauw, vandaag is het alweer 11 december.......Nog even en we wensen elkaar een gelukkig nieuwjaar. Enkele dagen geleden heb ik de hobbyspullen voor dit jaar opgeruimd, en heeft de kerst zijn intrede gedaan. Onder dit bericht de nog niet eerder gepubliceerde kerstkaarten. Misschien brengt het je op een idee! Allemaal fijne feestdagen, en een super 2012!

