zondag 11 december 2011

Laatste kaarten van het seizoen

Wauw, vandaag is het alweer 11 december.......Nog even en we wensen elkaar een gelukkig nieuwjaar. Enkele dagen geleden heb ik de hobbyspullen voor dit jaar opgeruimd, en heeft de kerst zijn intrede gedaan. Onder dit bericht de nog niet eerder gepubliceerde kerstkaarten. Misschien brengt het je op een idee! Allemaal fijne feestdagen, en een super 2012!






woensdag 23 november 2011

Merry Xmas

De 3de kaart uit de kerstcollectie:
Gebruikte spulletjes:
3 kleuren papier
Hobbydols nr \
Hobbydots nr
FF elements
Xcut punch snowflake
MD stencil
4 kleuren garen
Xcut punch tree
FF retro papier
borderpons ster, van de Boekenvoordeel

Sterkte, en snel beter worden!

Een kaartje om iemand beterschap te wensen!
Gebruikte spulletjes:
FF image
Hobbydols nr 71
3 kleuren garen
2 kleuren roze papier


donderdag 17 november 2011

Forever Friend filled with love

Een lief klein kaartje om mijn ouders te vertellen, dat van hun gehouden wordt.
De gebruikte spulletjes:
FF sticker
Xcut corner punch flower
bruin/groen/wit papier
Tulip element
3 kleuren garen
2 kleuren chalk

Als je de kaart leuk vindt, laat dan eens een berichtje achter. Dit wordt zeker gewaardeerd.
groetjes

woensdag 16 november 2011

Xmas with Forever Friends

Tweede kaart uit de kerstlijn voor de kleintjes van mijn zussie.
Gebruikte producten:
Hobbydols nr 71
FF elements
3 kleuren garen
Xcut punch snowflake
FF retro papier
Anita's gouden belletjes
Goud papier


maandag 14 november 2011

Forever Friends-Xmas with a twist

Voor mijn oudste neefje, heb ik ( naar mijn eigen mening) dit lieve kaartje gemaakt.
Gebruikte materialen:
Hobbydols nr 71
MD quilt stencil
Hobbydots nr 1
FF element
Anita's gouden belletjes
3 kleuren papier
wit & rood sterretjes lint


Dank U Sinterklaasje......

Voor vrienden in de States, heb ik een Sinterklaas kaartje gemaakt, om de traditie erin te houden. Het resultaat staat in dit bericht.
Gebruikte producten:
HJ download dinsdag
Woezel & Pip afbeelding

woensdag 2 november 2011

Herfst kaartje

Gebruikte spulletjes:
bruin & wit papier
Le Suh plaatje
2 kleuren kraaltjes
3 soorten Mettler garen
billenpons
patroontje uit Hobbydots 70



dinsdag 25 oktober 2011

Boo to you!!!



Gebruikte spulletjes:
diverse merken
zwart & oranje papier
stofje van de poes



I'm dreaming of a pinky christmas

Gebruikte spulletjes:
roze ondergrond
MD paperblock
Eline afbeelding
meerder klosjes glimmende garen
patroontje uit HJ 79
roze chalk


woensdag 12 oktober 2011

xmas with a bear

Een lief, en simpel kaartje, waar de boodschap heel goed mee uitkomt!


dinsdag 11 oktober 2011

xmas with a twist

Hierbij twee voorbeelden van kerstkaarten die gemaakt zijn door diverse merken en kleuren te mixen:



maandag 10 oktober 2011

maandag 26 september 2011

40 jaar getrouwd


Gebruikte spulletjes:
FF marriage decoupage pakket
rood/paarse ondergrond
paars/rood lintje
MTY embossing mal

Kerst box

Gebruikte spulletjes:
A4 wit blad
ecru kant
MD achtergrond papier
MD creatabel
MD roosjes

donderdag 15 september 2011

Blue Xmas

Een kaart gemaakt met een stofje, geeft extra swung aan de kaart!

zondag 31 juli 2011

Xmas with a bear

Gebruikte spullen:
MD QU 0604
FFS 169010
groene garen
groen papier
brads

donderdag 28 juli 2011

Do Craft Xmas windows


De foto's staan gedraaid, het idee achter deze kaart valt ook vanaf de zijkant. Kaart doet niet lang om te maken, het duurt haast langer om plaatjes op de goede maat te vinden.
Wil je zelf zo kaart maken, kijk dan eens in de Do Craft Creativity van de maand Juli 2011.

woensdag 6 juli 2011

Kerstkaart

Terwijl mijn neus aan het vervellen is, heb ik gister het eerste kerstkaartje van het seizoen gemaakt. Ben benieuwd of deze in de smaak valt.


dinsdag 5 juli 2011

kerst met Forever Friends

Yeah, ik heb vandaag mijn bestelling van de schattige beren gehaald. Straks hopelijk een kaartje af om te showen!

dinsdag 28 juni 2011

Papermania maniak

Vandaag 2 onwijs leuke kaarten gemaakt met enkel Do craft's producten. Ik kan niet wachten op de kerstseries! Enne, ook van de nieuwe Marianne kerststempels zijn er al enkele ingekleurd.

zondag 5 juni 2011

George Michael kaarten AHOY!

Mijn zus en ik hebben dubbele kaarten geboekt, daarom doen we 3 kaarten in de verkoop! Als je interesse hebt, laat dan een berichtje achter. Over de aankoopprijs valt nog te onderhandelen!
gr

http://link.marktplaats.nl/454549019