woensdag 12 oktober 2011

xmas with a bear

Een lief, en simpel kaartje, waar de boodschap heel goed mee uitkomt!


1 opmerking:

  1. FF altijd goed, leuk zo'n borderpons randje tussen twee verschillende design papier

    BeantwoordenVerwijderen