zondag 13 januari 2013

Nieuw jaar, frisse start

2013, Is ondertussen al een paar weekjes onderweg. Na heeeel langgggg niets met de Blog te hebben gedaan, is het tijd voor actie.
Een nieuw lettertype, een nieuwe layout en nog wat kleine dingen. Ik ga het dit jaar proberen wat meer bij te houden.
De laatste weken, heb ik al meerder kaartjes gemaakt. Deze zijn bijna allemaal toegevoegd aan dit bericht. Ik hoop dat je ze wat vindt!!!
 
gr,
Linda




 


1 opmerking:

  1. Hé Linda, wat een leuke kaarten heb je gemaakt...ben benieuwd wat je nog meer in 2013 gaat maken :D
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen