donderdag 19 januari 2012

Toppers van de maand Januari

Wauw, het jaar is alweer 3 weken onderweg! Na alle kerstkaarten, is de focus nu weer op alle andere festiviteiten gericht. Hieronder staan mijn eerste creaties van dit jaar. Met de verhuizing voor de deur zal de output iets minder zijn dan voornamelijk. Al kan ik niet wachten de nieuwe spulletjes van Marianne te zien: Hollands glorie!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten