crealinda
zondag 31 juli 2011
Xmas with a bear
Gebruikte spullen:
MD QU 0604
FFS 169010
groene garen
groen papier
brads
2 opmerkingen:
Judith
19 augustus 2011 om 15:28
Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt :D
Liefs,
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Anoniem
12 september 2011 om 13:02
Wat een leuk kaartje!
Groetjes!
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt :D
BeantwoordenVerwijderenLiefs,
Wat een leuk kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes!