crealinda
woensdag 6 juli 2011
Kerstkaart
Terwijl mijn neus aan het vervellen is, heb ik gister het eerste kerstkaartje van het seizoen gemaakt. Ben benieuwd of deze in de smaak valt.
1 opmerking:
Judith
6 juli 2011 om 01:26
WOW, geweldig kaart. toppie :D
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
WOW, geweldig kaart. toppie :D
BeantwoordenVerwijderen